- Menu przedmiotowe
- Nabory i konkursy na wolne stanowiska
- NABÓR
NABÓR
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bierawie ogłasza nabór na stanowisko neurologopeda
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bierawie
ul. Wojska Polskiego 12
47-240 Bierawa
tel. 77 4872 181
1. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej - 6 miesięczny staż pracy w następujących jednostkach:
- w szpitalu psychiatrycznym,
- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- placówce terapii lub w placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
- ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
- zakładzie rehabilitacji.
4. Udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidywanych w zakresie specjalistycznych usług.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia
3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: miejsce zamieszkania osoby niepełnosprawnej - Stara Kuźnia
- Okres zatrudnienia: od zaraz
- Podstawa zatrudnienia: umowa zlecenie (8 godzin w miesiącu)
- Wysokość wynagrodzenia: 80zł brutto za 1 godzinę
Forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: kontakt osobisty lub telefoniczny pod numerem 77 48 72 181.
Bierawa, dnia 24 października 2016r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BIERAWIE
UL. Wojska Polskiego 12 , 47-240 Bierawa
referent ds. świadczeń wychowawczych
Wymiar czasu pracy – pełny etat
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj.: wykształcenie co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia);
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
oraz rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze;
- umiejętność obsługi komputera (m. in. znajomość aplikacji Word, Excel);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta;
- umiejętność interpretowana i stosowania w praktyce przepisów prawa;
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność;
- kreatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń;
- prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu prawa do świadczeń;
- udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień
do świadczeń; - sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji;
- sporządzanie list wypłat świadczeń;
- sporządzanie sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań;
- prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń;
- obsługa programów komputerowych;
- wykonywanie poleceń przełożonego.
- Warunki pracy na stanowisku: praca administracyjno-biurowa, praca z monitorem ekranowym, obsługa klienta.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętności i osiągnięcia zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku pracy lub orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. świadczeń wychowawczych” osobiście w pokoju nr 12 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bierawie ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa (w godzinach pracy ośrodka: pon. 8,00-17:00, wt., śr. i czw. 7:00-15:00, pt. 7:00-14:00) lub przesłać pocztą na adres ośrodka j.w., w terminie do dnia 04.11.2016r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu do ośrodka). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie ośrodka oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gops.bierawa.pl).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2135 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.
Planowany termin zatrudnienia: najpóźniej od 02.01.2017r.
Kandydaci nie wybrani na stanowisko będą mogli odebrać swoje oferty osobiście w siedzibie ośrodka, w terminie jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po upływie w/w terminu oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W Ośrodku Pomocy Społecznej w Bierawie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2016r. nie przekroczył 6%. Kandydaci – osoby niepełnosprawne są zobowiązane do złożenia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Pobierz plik: kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajD_cej_siD__o_zatrudnienie.doc (37,00KB)
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bierawie
ogłasza nabór na wolne stanowisko
ASYSTENT RODZINY
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bierawie
Do głównych zadań osoby, zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należało między innymi:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym
- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i ko ordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej
- udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego
- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych
- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych
- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu wychowawczych z dziećmi
- wspieranie aktywności społecznej rodzin
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, w tym sprawozdania z realizacji i metod pracy
- współpraca w opracowaniu gminnych programów wspierania rodziny
- współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w proces wsparcia rodziny oraz innych czynności wynikających z realizacji Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2011 nr 149 poz. 887).
Wymagania konieczne:
obywatelstwo polskie
wykształcenia:
- wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
- wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
- wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania pożądane:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych
- obsługa komputera
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- odpowiedzialność, zaangażowanie
- asertywność
- rzetelność, systematyczność
- komunikatywność i otwartość
- możliwość używania własnego samochodu do celów służbowych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, uprawnienia i dodatkowe umiejętności
- kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
- kopie świadectw pracy, referencji lub innego dokumentu potwierdzającego doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną jeżeli jest wymagane lub potwierdzające wykonywanie zadań asystenta rodziny
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona
- podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
- podpisana klauzula o treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.”
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów osobiście w terminie
do 15 kwietnia 2016 roku do godz. 14.00
pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bierawie
ul. Wojska Polskiego 12, 47-244 Bierawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie: ,,Asystent Rodziny- Nabór”
Informacje dodatkowe:
- praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy. Oznacza to pracę także w godzinach popołudniowych (40 godz. tygodniowo)
- praca będzie wykonywana na terenie całej Gminy, przez co koniecznym może być dojazd do rodzin objętych asystą i stąd mile widziane jest dysponowanie Prawem Jazdy i samochodem.
- praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego w tej samej gminie. Asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł tak że wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty, nie może uczestniczyć w procesie decyzyjnym przyznawania świadczeń realizowanych przez gminę Korfantów
Postanowienia końcowe:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
- oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
- złożone dokumenty nie będą odsyłane;
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- Kierownik GOPS w Bierawie zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów;
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej GOPS Bierawa na tablicy ogłoszeń w GOPS Bierawa.
Bierawa, dnia 12-04-2016 r.
kwestionariusz osobowy_ 2016.pdf (140,37KB)
kwestionariusz osobowy_ 2016.docx (58,82KB)
Oświadczenia_ Asystent Rodziny_ 2016.pdf (185,00KB)
Oświadczenia_ Asystent Rodziny_ 2016.docx (56,57KB)